Wataha Czarnego Kła

Aktualności: Jeśli masz pomysł na tereny, towarzyszy czy cokolwiek innego pisz i nie wstydź się!!
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Rangi.  (Przeczytany 1413 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Karoiiina

  • Alpha.
  • Administrator
  • Nowy użytkownik
  • ******
  • Wiadomości: 41
  • Płeć: Kobieta
  • Pomagam nowym :)
    • Zobacz profil
Rangi.
« dnia: Kwiecień 05, 2013, 10:23:04 »
Stopnie, które można otrzymać.

1. Szczeniak - nie walczy, nie poluje. Ma ograniczone możliwości. Może przyglądać się polowaniom, ale wtedy, gdy Opiekun na to pozwoli. Możesz nim zostać, jeśli para wilków chce mieć szczeniaka, oraz kiedy się URODZISZ.

2. Wojownik - nie ma skrzydeł, lecz dzielnie walczy w wojskach naszej watahy. Posiada 4 moce (nie więcej). Możesz nim zostać, gdy wyślesz 100 wiadomości.

3. Obrońca - dzielnie broni granic naszych watah. Żaden inny wilk nie przejdzie, a jeśli to zrobi - nigdy nie wróci do domu. Obrońca ma 4 moce. Możesz nim zostać, gdy wyślesz 100 wiadomości.
UWAGA! TO, ŻE WYSŁAŁEŚ/AŚ 100 WIADOMOŚCI, TO NIE ZNACZY, ŻE JESTEŚ I WOJOWNIKIEM I OBROŃCĄ. MOŻESZ WYBRAĆ, KIM CHCESZ BYĆ, A JAK NIE TO ZROBIĄ TO ALPHY!

4. Opiekun - zajmuje się szczeniakami podczas nieobecności ich rodziców. Broni ich podczas niebezpieczeństwa. Można nim zostać bez awansu.

5. Łowca - poluje na zwierzynę. Zna każdą ścieżkę na terenach. Czasem jego uszy zawodzą, lecz nosa nigdy nie da rady oszukać. Zostaniesz nim, gdy wyślesz ponad 200 wiadomości.

6. Zwiadowca - tak jak u ludzi policja. Patroluje ścieżki. Donosi Alphom, gdy coś się dzieje. Zwiadowca ma 5 mocy.
Zwiadowcą możesz zostać po wysłaniu 300 wiadomości.

7. Uzdrowiciel - pracuje w lecznicy. Musi się dobrze znać na eliksirach oraz różnych roślinach. Można nim zostać bez awansu!

8. Dowódca Zwykłej Armii - nie ma skrzydeł, lecz jest bardzo dobrym strategiem. Podczas wolnego czasu opracowuje strategie na różne walki, wojny. Zna każdy ruch obcego (wroga). Ma również 5 mocy. Możesz nim zostać, gdy zgodzą się Alphy

9. Dowódca Skrzydlatej Armii - ma skrzydła. Również jest dobrym strategiem. Kieruje flotą powietrzną. Nigdy nie zawinił. Również ma 5 mocy. Możesz nim zostać, gdy zgodzą się Alphy.

10. Bethy - zastępcy Alph. Jak na razie u nas ich nie ma, ale za niedługo może będą. Są dwie Bethy - wadera oraz basior. Mają po 6 mocy. Mogą mieć skrzydła, ale nie muszą. Możesz nim zostać, gdy Alphy się zgodzą. Mają 1000 Um(do podziału) i 5 mocy

11. Alphy - przywódcy stada, watahy. Są dwie alphy (wadera i basior), lecz u nas są tylko dwie wadery. Mają dużo mocy.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 16, 2013, 17:46:52 wysłana przez Melanie (Mel) »
Imię: Karoiiina (mówcie mi Cara albo Karo)
Mam 2,5 roku (nieśmiertelna)
___________
Moce:
1. Oddychanie pod wodą.
2. Czarowanie.
3. Rozmawianie ze zwierzętami.
4. Potrafi rozkazać coś komuś za pomocą słowa lub myśli.
5. Władanie żywiołami.
6. Niewidzialność.
7. Czytanie w myślach.
8. Poruszanie przedmiotami za pomocą myśli.
9. Teleportowanie się w każde miejsce na ziemi.
10. Lewitacja (latanie bez skrzydeł)
_______________
Partner: Brak
Potomstwo: Brak
Siostra: Melanie
____________
UM:
szybkość: 1000
moce: 1000
odwaga: 1000
siła: 1000
zręczność: 1000
czujność: 1000
______________
Towarzysz: Smok Księżyca
Imię Towarzysza: Eragon
Umiejętności Towarzysza: Wpływanie na reakcję przeciwnika, niewidzialność oraz zmienianie koloru i kształtu.

 

BloQcs design by Bloc
SMF 2.0.6 | SMF © 2013, Simple Machines
Strona wygenerowana w 0.113 sekund z 27 zapytaniami.
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
sciganci kluczzmierzchu vardertoworld blanciormt2forum loveismagic